niedziela, 22 marca 2009

Wersja robocza.



Mam chwilowy problem z aparatem. I na razie nie mogę dodać żadnych nowych zdjęć. ;(
Dzisiaj...nie tak znowu stare zdjęcia z leniwej soboty. tak wyglądamy w wersji roboczej. :P Ja w bokserkach mojego A. i sweterku z lumpa on...hm...tak nie do końca roboczo bo w koszulce quiksilvera. i tak mało widać.
Ja- przeglądam glamour ^^ A. - jest załamany, że oglądam tak głupią gazetę. :]


No i jeszcze nie do końca umiem się posługiwać tym wszystkim tutaj. Chyba muszę znaleźć kogoś kto się na tym zna i pomoże mi zrobić szablon i dodawać posty... :P bo, nie wiem np. jak zrobić żeby zdjęcie było w środku albo pod tekstem....hm.?

2 komentarze:

  1. żeby zdjęcie było w środku
    kiedy piszesz posta i klikasz dodaj obraz wyświetla ci się okno, gdzie wybierasz jaki obrazek chcesz wstawic, są tam jeszcze opcje jakiego rozmiaru ma byc obrazek i czy ma byc po lewej po prawej czy pośrodku- po prostu zaznaczasz pasujące ci opcje ;D
    żeby zdjęcie było pod tekstem
    klikasz nowy post-->zamieszczasz zdjęcie/a--> w oknie w którym piszesz posta w prawym górnym rogu masz dwie zakładki "Nowy post" i "Edytuj kod HTML" klikasz w to drugie i tam wpisujesz tekst gdzie chcesz ;D
    mam nadzieję, że jako tako to wytłumaczyłam ;P ;P
    i że jest to dobry sposób bo jak już pisałam jestem tu od niedawna i nie wszytsko mogę wiedziec
    pozdro ;D

    OdpowiedzUsuń