piątek, 20 marca 2009

Początek i Nike form NY.



Oszalałam na punkcie mody!
Oszalałam na punkcie ciuchów.!
No i tak sobie serfowałam po internecie, aż nagle znalazłam polskie szafy i pełno dziewczyn, które też kochają oryginalne ciuchy, chodzić po lumpach i tworzyć coraz to nowe zestawy.!
Jestem zachwycona i dlatego też zakładam swojego bloga. ^^
Na początku wypadałoby się trochę przedstawić, więc...ja to ja. Na zdjęciu mnie trochę widać.
Koszulka kupiona przez babcie dawno,dawno temu w New York City za dolara. :D
Generalnie to nie mam zielonego pojęcia jak chciałabym się ubierać. Nie potrafię znaleźć jednego pasującego do mnie stylu i to mnie martwi. Ale może to dobrze? Raz chce wyglądać kobieco, raz dziewczęco a z drugiej strony podobają mi się takie różne elo najki itp. x] Jednak w adidasach się źle czuje. Może z czasem dzięki jakimś komentarzom do moich zdjęć dowiem się w czym mi lepiej.! :D I chyba nie potrafię też składnie pisać. :P

2 komentarze:

  1. ej tam to chyba dobrze, że podobają ci się różne rzeczy ;D chyba byłoby nudno preferowac wiecznie jeden styl

    OdpowiedzUsuń
  2. no w sumie. :) Ale przez to ciągle kupuje różne rzeczy, które do siebie nie pasują. :P

    OdpowiedzUsuń