środa, 25 marca 2009

Love shoes.!



Chcę wiosnę.! ;((
Dzisiaj w Warszawie spadło tyle śniegu ile nie spadło przez cały grudzień.! Rano byłam w totalnym szoku. Po wyjrzeniu przez okno chciałam tylko wrócić z powrotem do łóżka i pospać sobie aż do prawdziwej wiosny. ^^
Na szczęście (lub też nie) jakoś ten dzień przetrwałam.
Aparatu nadal nie ma.
Zdjęcie mojego autorstwa jest. Widać na nim moje małe stópki w czarnych balerinach i trochę większe stópki mojej przyjaciółki w białych.

Balerinki kosztowały całe 4,99zł w Auchan. ;)

6 komentarzy:

  1. w Krakowie była podobna sytuacja. Jak wstałam i to zobaczyłam, to prawie wpadłam w szał ;)
    ale dzisiaj nawet się rozpogodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w Auchanie takich nie widziałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne ;)) i jaka cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co pamiętam, to w środę i czwartek w trójmieście wymarzłam za wszystkie czasy... Trzeba więc zajrzeć do Auchan!

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie są! Bardzo podoba mi się kokardka. Muszę przyznać że cena jest zabójcza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez w srode padlam...idąc do szkoly oprocz wiatru i zacinającego zewsząd śniegu brakowało jeszze gradu i kwasnych deszczy...masakra jakaś.
    a balerinki krejzolskie...czasem i auchan zaskakuje ;P

    OdpowiedzUsuń